Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

4. joulukuuta 2015

Turun messukeskus 28-29.11.2015

Heippa ystävät!

Olen ollut Turussa. Siellä oli 699 kissa minun lisäkseni molempina päivinä. Oli kyllä mukavaa olla vähän tuulettumassa pitkästä aikaa. Näyttelyssä oli mukana myös minun muutama pentuseni, joilla mainetta ja menestystä riitti siihen malliin, että isänkin kelpasi olla tyytyväinen.

Lauantaina kategoria kakkosen siitosluokassa oli peräti 7 kovatasoista urosta kilpailemassa siitä parhaimman tittelistä! Minun sijoitukseni oli viides. Enkä ollut edes viimeinen! Enkä edes toiseksi viimeinen!


Sunnuntaina kategoria kakkosessa oli 9 hurjaa äijää, ja minun tulokseni oli neljäs! Olen tästä todella tyytyväinen, sillä olinhan kuitenkin puolenvälin paremmalla puolen. Kiitos vielä kaikille pennuilleni ja heidän ihanille palvelijoilleen! Ilman teitä tämä ei olisi ollut mahdollista <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti