Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

3. joulukuuta 2015

3. luukku/ Tulipa sanottua

Voi pyhä kolminaisuus! Tänään on jo kolmas päivä. Tuliko tänään ne veronpalautukset? Vai tuleeko ne vasta huomenna?

Täsä olis kuitenkin tämmönen hauska joululahjavinkki - jälleen kerran.
Mää nimittäin ajattelin, josas sää haluaisitkin joululahjaksi palapelin, missä on mun kuva? Miltäs kuulostais? Eiks olis jännää koota pala palalta ja sitten lopuksi mää olisin siinä hurmaavine korvakarvoineni? Kattokaas nyt, tämmönen meil on:


Näitä saa tilattua ainakin Ifolorilta.  Kannattaa olla noppee et ehtii jouluksi kotiin!

TULIPA SANOTTUA: Ujo, mutta kiltti iso mies

Nyt se sitten paljastus, nimittäin se että mää olen oikeasti tosi ujo vaikka toiset saattavat luulla ihan muuta. Ainakin noissa tuomarin pöydillä mua kauhiasti aina ujostutti, jos joku tuomari koplas mua vähän siihen malliin, että mä en oikein tykänny. Ja auta armias, jos naapuripöydäl oli pyhä birma, niin en mää oikein tiennyt mihin mä oisin kattonut. Ihanhan sitä  häkeltyy tommosest määrää valkost karvaa.... :-) 

8 kommenttia:

  1. Kyllä Leo palapeli olisi kiva koota. Kyllä kai se ujostuttaa kun on pöydällä koplattavana ja kaikki katselee, kuka ei olisi ujo tuossa tilanteessa.

    VastaaPoista
  2. Kyl sitä hämmentyy kuka vaa, jos joku vieras alkaa koplat. Oisit vähän raapassu, nii olis uskonu. Sit tiettykää emäntä ei olisi ollut tyytyväinen ja sen kans kannattaa olla väleis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei semmonen raapiminen sovi meille. Tulee vielä keltainen kortti, niin sen jälkeen ei tarvii enää minnekään yleiselle paikalle mennäkään...:-)

      Poista
  3. Hurmaava Leo! :)
    Ifolorilla on hyviä tuotteita tarjolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Ja voihan tuotteissa käyttää muitakin kuvia, kuin meikäläisen :-)

      Poista