Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

29. joulukuuta 2015

Old Westiläiset täyttivät viisi viikkoa viime lauantaina!

Hei, Olen Bill Winter ja ikää viisi viikkoa.  Jään asumaan Varsinais- Suomeen. Kotona kotona kutsumanimekseni tulee Kasper. Minua odottaa siellä jo kokonainen perhe sekä Kinuski- kissa. Olen kova syömään kaikenlaista ja painoni nousee mukavaa vauhtia.

Moro, olen Johnny Mack Brown ja porukan pienin ja ketterin. Minua luultiin aluksi tytöksi. (Minut taidetaan muistaa tästä aina...) Olen rohkea pieni pallero ja ruoka maistuu minulle myös todella hyvin. Söin jo aikuistenkin ruokaa puoliksi vahingossa ja siitä mahani ei tykännyt. Niinpä olen käynyt jo vähän pesuihinkin tutustumassa. Jos Luoja suo, muutan Helsinkiin. Kerron siitä myöhemmin sitten lisää.

Moro moro nääs nääs! Olen Sam Bass. Minusta tulee manselainen ja kotona kotona minusta on puhuttu nimellä"Sami Basso." Olen äidin oma poika ja tittiä pitäiti aina taada. Olen ollut alusta asti porukan isoin, mutta saas nähdä kuinka kauan johdan joukkoa näiden syöppöjen seassa.

Old West- pentue. Pönötyskuva. Huomaattehan että Bill istuu kuin tatti, siihen mihin hänet laitetaan. Johnny pyrkii koko ajan eteenpäin, koska hän ei jaksa olla paikoillaan ja Sam on jo niin kyllästyneen näköinen että koska tää oikein loppuu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti