Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

15. helmikuuta 2016

Poris vaan ei pärekoris!

Terve toverit!

Viikko sitten olinkin ihan erilaisissa tunnelmissa kuin nyt. Olin nimittäin tyttäreni kanssa Porin Yyterissä kissanäyttelyssä. Voi vitsit, siellä vasta hauskaa oli!


Ilmeisesti minä taidan muistuttaa punaisen turkkini kanssa sitä porilaista oravaa; Salme Pasii. Kaikki porilaiset olivat meinaan aika innoissaan meikäläisestä ja sainkin edustaa sitten Rantasipissä oikein olan takaa.


Minä osallistuin siitosluokkaan. Lauantaina pentujani oli siellä neljä kappaletta, Tigerworldin pojat, Pikku Myy ja meidän Sura, mutta sunnuntaina siellä oli kokonainen Globels- kissalan pentue! Fanni oli päättänyt tuoda koko kaartin Linda Sviksalle arvosteltavaksi, ja hienoja arvosteluja lapsosille tuli. Ympyrä on sulkeutunut. Viime kesänä minä heilastelin Porissa ja nyt katselin heilasteluni hedelmiä, - Porissa tietenkin :-)

Tässä on minun ja Fannin poika.

Tässä on minun ja Fannin toinen poika.

Tässä on vanhempi poikani Nestori.

Häkkinaapurinani oli kaunis kastroitu Nebel. Miten poika voikaan olla niin isänsä oloinen, kaikin tavoin. Nebel yllätti meidän kaikki ja pääsi sunnuntaina paneeliin. Hienoa Nebel! Seuraavat kolme kuvaa on ottanut Tessa!

Nebel paneelissa. Ei oikke naurata.

Vieläkö tämä paneeli jatkuu? Nyt iski mörököllivaihde päälle!

Komea Nebel!

Minä sitten olin molempina päivinä kategorian II PARAS SIITOSUROS! Kyllä isän kelpaa!!!


Ja vielä jälkikäteen sain kuulla, että olin sunnuntain Yleisön Suosikki numero 3!!! Vinkeetä, hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti