Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

14. joulukuuta 2019

Joulukalenterin 14. luukku

Opeta taitojasi eteenpäin.

Lupaa opettaa lahjan saajalle jokin taito, jota tämä ei vielä osaa. Siinä sitä onkin miettimistä. Me mietittiin yhdessä minun erityistaitojani niin se on varmasti sellainen kiihtyminen nollasta sataan nanosekunnissa ja toisessa nanosekunnissa rauhoittuminen. Että sellaisen taidon voisin joillekin flegmaattisille viilipytyille opettaa.

Toinen taito voisi olla puheen ymmärtämisen opettaminen. Minä ymmärrän nimittäin puhetta. Tulen paikalle jos minua kutsutaan - jos viitsin, jos en tykkää jostain asiasta tuhahtelen kuuluvasti jotta kenellekään ei jää epäselväksi mitä mieltä minä mistäkin asiasta olen. Jos minusta puhutaan, kuulen tarkasti kaiken mutta pidän pokerinaaman.

Näihin aatoksiin....

Leo.


Kuvassa Loretta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti