Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

18. huhtikuuta 2015

Pet Expo 11-12.4.2015/ Lunan näytelmät

Ola`! (tämä on portugalia ja tarkoittaa hei)

10.4.2015 PERJANTAI

Taas olemme yhtä kokemusta rikkaampana, sillä kotiväkemme päätti lähteä Helsinkiin Pet Expo- messuille, jossa järjestettiin Rurokin järjestämä kissanäyttely. Toteutimme hyväksi todettua kaavaa, eli lähdimme matkaan jo perjantaina. Minulle puettiin Thundershirt- paita päälle ja ei muuta kuin boxiin, boxi autoon ja nenä kohti Helsinkiä. Ei se automatka kuitenkaan ihan huoletta sujunut, mutta sanotaan näin että melko näpsäkästi päästiin hotellille. Minua ei olisi edes huvittanut lähteä, mutta mitä nyt ei äiti lapsensa eteen tekisi?

Hotellimme oli tuttu ja turvallinen ja meillä taisi olla melkein sama huonekin kuin viimeksi. Ja mikäs muukaan meitä siellä huoneessa odotti, kuin ihanan pehmeä ja meren sininen nojatuoli! Tässä onkin hyvä rentoutua ja kärsiä vähäsen jet lagista; onhan täällä suuressa maailmassa meno aivan erilaista.

Huomenna minulla olisi vapaapäivä. Ihanaa. Minut on ilmoitettu areenalle vasta sunnuntaiksi, joten saan ottaa rennosti. Niinpä minä jäinkin lauantaiaamuna nojatuoliin kököttämään kun kaikki muut lähtivät messariin.

12.4.2015 SUNNUNTAI

Tänään oli sitten SE JÄNNITTÄVÄ päivä. Automatka messariin sujui ihan kivasti, pienet kuolajojot tosin tuli töträttyä eläinlääkärin käteen. Sitten vaan häkeille ja yritin tehdä oloni kotoisaksi. Tuomarina minulla oli tänään Robert Lubrano Italian maasta. Hän oli meille kaikille ihan uusi tuttavuus.



Arvosteluksi sain EX 1 CACIB ja elämä hymyilee kilpaa kanssani. Tämä kyllä riittää minulle oikein hyvin, sillä samalla kun sain sertini, niin "jämähdin." Seuraavaksi sitten pitäisi nimittäin lähteä ulkomaille. Huh, huh, sieltähän minä juuri tulin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti