Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

17. lokakuuta 2014

Kissanomistajan Opas

Mou mau miu Ystäväni Rakkaat!

Palvelijani tässä surffasi netissä ja hänen silmiinsä osui Suomen Kissaliiton Kissan omistajan opas. Ja kukas se siellä edustaa rotua nimeltä maine coon? MINÄ! Palvelijani ei ollut uskoa silmiään ja koska hänellä on sama pää kesät talvet, emme tiedä onko tämä nyt uusi vai vanha juttu.

Kissanomistajan opas löytyy täältä Katso sivu 12

Kuvan on ottanut Tessa lv. ja minä luulen että olen tehnyt häneen lähtemättömän vaikutuksen. Hän nimittäin muisti minut Helsingissä 2013, kun valmistuin Supremeksi ja hän kuvasi minut siellä. Ensimmäiset valokuvat minusta on otettu muistaakseni vuonna 2011 Turussa näyttelyssä ja se olikin kuulkaas oikea show. Enhän minä meinannut millään pysyä paikoillani ja minun perässäni juoksivat kokoushuoneessa niin kuvaaja, palvelijani kuin pari muutakin...mutta kuvat saatiin otettua ja niitä on kyllä tullut käytettyä!

Kiitos Tessalle kuvista ja vielä mukavampaa kun niitä voi käyttää jossakin :-)

Tässä sama kuva värillisenä versiona. Kuva: Tessa lv.
Give me a five! Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti