Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

23. helmikuuta 2014

Riiuulle, riiuulle, riiuulle...

Huomenta Muruset!

Ajattelinpa kertoa mitä Palvelijani teki pyynnöstäni...Minullahan on nyt tämä The Morsiamen Etsintä käynnissä ollut jo jonkin aikaa. Ymmärrän kyllä että minunlaiseni raavas kolli herättää tunteita ja varsinkin aremmat neidot saattavat pelästyä massiivista olemustani ja pökerryttävän punaista turkkiani....Niinpä sitten muutama Neito katosikin kuumalta listaltani ja teimme tämmöisen:


Mitäs piditte?

Sen Oikean etsiminen ei olekaan mitään ihan pikkupennun hommaa. Siispä ajattelin, että tämä tämmöinen maanlaajuinen nettisivusto ehkäpä tavoittaisi ne mukavimmat tytöt :-) Valokuvan valitseminen oli vaativaa puuhaa, sillä minua on kuvattu kesällä ja talvella, satoi tai paistoi, edestä ja takaa, kun mä seison kun mä makaan...Päätimme valita tämän körttiläisen otoksen, jonka Tessa lv. on kuvannut. Siinä minä olen koko komeudessani!

Tässä vielä muita vaihtoehtoja:

Tässä näette miten punainen turkki minulla on ja voimakas tassu.

Tämä on AIKA hyvä valokuva. Minähän näytän hyvältä, oli kesä tai talvi...Tässä on KESÄ <3

Tämähän on muuten kiva kuva, mutta tässä on niin paljon rekvisiittaa mukana eivätkä neitoset näe leveää ja voimakasta selkääni...

Tässä olen vähän hajamielisen näköinen kun taas pitää poseerata jonkun pytyn vieressä...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti