Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

25. marraskuuta 2013

Lunan näytelmät/ TUROK 23-24.11.2013

23.11.2013 TURKU/ Pentuluokka

Hei! Olen Luna, viisi kuukautta vanha maine coon pentu. Aloitin näyttelyurani lauantaina Turussa. Tärisin kuin haavanlehti eläinlääkärintarkastuksessa ja aluksi muutenkin. Tottakai minua pelotti, kun oli kauhea hälinä ja kissoja joka paikassa. Onneksi minulla oli turvallinen oma häkki, missä olla. Olimme ajoissa paikalla, kuten perheelläni on kuulemma tapana olla.

Tuomarina oli Marjatta Koskenkangas. Tulokseksi sain EX 1.

Tuomarinpöydällä käyttäydyin ihan mukavasti. Olisi voinut olla pelokkaampikin...Myös venytykset sujuivat ensikertalaiseksi ihan kivasti. Mutta onpa tämä VIII väriryhmä vaikea ja täynnä toinen toistaan upeampia kissoja. Täällä oli vaikka mitä huippukissoja ja minä pienimpänä pidin perää. :-)

EX 1


24.11.2013 TURKU/ Pentuluokka

Tänään olikin mukava tulla pelipaikalle, kun ei tarvinnut mennä eläinlääkärintarkastukseen ollenkaan. Pääsin suoraan häkkiin. Nyt en enää viitsinyt kyhjöttää takaseinällä ja katsellä maailmaa, kuten eilen aamulla tein, vaan päätin yrittää murtautua ulos koko häkistä. Yritin kaivita pientä päätäni häkin reijistä ulos, pureskelin häkkiä ja tuota pinkkiä sydäntä joka on kuulemma LUKKO! Lisäksi tietenkin pengoin alustoja...mutta ei...häkki pysyi suljettuna.

Vau, mikä mirri täällä asustaa!
 Tänään minulla oli kilpailija värinvaihdon vuoksi. Minua vastassa oli neljä päivää vaille nuorisoluokkaan kuuluva neiti. Hän oli kyllä kaunis ja iso. Noh, tuomarina oli Magdalena Kudra ja niin siinä sitten kävi että minä jäin kakkoseksi. EX 2 oli arvosana. Tämä voittajani oli myös BIV ja NOM, joten en minä huonolle kuulemma hävinnyt.

Mikä tämä on? EX 2???? :-)
Päivän kyllä kruunasi se, että juuri kun olimme kotiin lähdössä, viimeiseksi kuulutettiin Yleisön Suosikkikissaa...Yleisön suosikkikissa on numerolla 106 kilpaillut Artsycats Lucy in the Sky, omistaja ..... Hip heijaa! Sain komean pokaalin, lahjakortin ja ruusukkeen. Happy Happy Happy!!!!

Yleisön suosikkikissan poseerausta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti