Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

22. toukokuuta 2020

Kesää odotellessa!

Hei taas pitkästä aikaa! Minä olen 10 vuoden iässäni kokenut tänä keväänä melkoisen elämänmuutoksen, sillä muutimme maalle jossa linnut laulavat 24h ja minulla on ihan helkkaristi tilaa juosta vaikka ympyrää. Tästä johtuen en aluksi meinannut ollenkaan ymmärtää että emme ole mökillä, vaan KOTONA.

Niinpä sihteeri on avustajineen tehnyt meille komea ulkotarhan jossa kelpaa ottaa aurinkoa.

Tästä näette, mitä mieltä minä olen auringontosta!

Muutenkin koko kevät on ollut vallan erikoinen, sillä ei ole ollut näyttelyn näyttelyä eikä mitään muutakaan jännittävää. Niinpä päivät ovat kuluneet kotona ollessa...Kiitos koronan. Sihteeri on kyllä kovasti käynyt töissä, mutta minä olen lähinnä tyytynyt pitämään seiniä pystyssä täällä kotona. Pitäähän jonkun olla se perheen pää.

Terveisin Leo

1 kommentti:

  1. Ooh, kerropa lisää uudesta valtakunnasta. Ja millaisen ulkoilutarhan se toi, jookosta joo.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista