Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

29. toukokuuta 2015

Onnenkantamoinen Vanha Villatehtaalla 23-24.5.2015/ Suran Showt

23.5.2015 LAUANTAI Hyvinkäällä

Hyvin käy, jos on Hyvinkäällä. Tämän me saimme kokea, kun aamusella lähdimme ajamaan kohti Vanhaa Villatehdasta. Tiedossa oli Ery-Sydin järjestämä drive in- tyyppinen kissanäyttely. Jälleen kerran piti todeta, että kyllä Drive in- näyttely on sitten mukava tapahtuma aikatauluineen kaikkineen.

Lauantaina tuomarina Suralla oli Bjarne Wikström. Sura hurmasti Bjarnen suloisella olemuksellaan ja saimme kovasti kehuja mm. hyvin hoidetusta ja groomatusta turkista :-) Karvaahan minulla riittää, isääni kun olen tullut. Arvostelussa puhalsivat suotuisat tuulet, sillä sain arvosanaksi EX 1 BIV eli olin värin paras ja minua vastassa oli isoja tyttöjä ja poikia...Tuomarin paras- valinnassa voitin myös ja sain vihreän kortin paneeliin. Ettekä ikinä usko mitä? Voitin myös paneelin joten oli kategorian 2. paras nuori!!!
 EX 1 BIV NOM BIS oli lopullinen arvosanani tänään Vanhalla Villatehtaalla. Voi hitsit, mikä Onnenpäivä!!!

Kuva: Tessa lv.
 Jotain ihanaa mustaa ja karvaista tuolla paneelissa minulle heiluteltiin. Äh, enkä saanut kiinni vaikka yritys oli kova. Siinä sai assari olla valppaana, etten lähenyt lentoon.

Tässä minua arvioidaan tuomareiden kesken.
 ***

24.5.2015 SUNNUNTAI

Tuomarina tänään oli Pia Nyman, jonka minä tapasinkin jo aikaisemmin keväällä Turussa. Arvostelut sujuivat mukavasti ja ihastuin kovasti noihin erivärisiin huiskiin, joita tuossa potissa riitti.


Arvostelussa sain arvosanaksi EX 1 BIV  ja olin taas värin paras!


Tuomarin paras valintakin osui kohdalleni, kuten kuvasta näkyy. Paneeliin ollaan taas menossa...


Paneelissa olikin jännät paikat, kun äänet menivät tasan 2-2 minun ja erään venäläisen juniorin kesken. Tasapelin vallitessa nämä rakkaat naapurimaamme asukit jo luulivat jo että voittivat ja hurrasivat kovin tasapeliä. Ehkä ongelmana oli kielimuuri? En tiedä, mutta L.Sviksa tuli ja valitsi voittajan ja arvaatkaa valitsiko hän minut? No EI. Joten tuplavoittoa ei tullut vaikka kaikkeni yritin ja lähellä se oli.Eli ei se Onni kantanutkaan enää sunnuntaille.


EX 1 BIV NOM arvosteluin lähdimme kotia kohti ja kaiken kaikkiaan varsin onnistunut näyttelyviikonloppu takana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti