Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

22. maaliskuuta 2014

Körttiseuroissa...vai sotilasjoukoissa?


 

Jaahas, jaahas taas on jollakin ollut vähän tylsää?! Katsokaa yhdennäköisyyttä!

Kyllä minä vielä ensi kesänä sinne Sorvan kylään menen ja sorsia katselen. Ehkä myös mökkitiellä tepastelen ja yöperhosia pyydystelen...  











Palvelijani mukaan minä näytän aivan körttiläiseltä tämä päähine päässäni. Siitä johtunee nämä Luttiseen viittaavat jutut. Vaikka olenkin tehnyt jo miehen työn, niin kuka siitä enää jaksaa toimittaa?  MINUSTA taas MINÄ näytän vähintäänkin sotilaalliselta britiltä. Hmmm...ehkäpä olen ollut entisessä elämässäni brittiläinen sotilas? Kuka tietää?

Brittiläisiä sotilaita.


Yksinäinen Soturi. "Lonely Raider."

Hui kauhia ja hevonenkin vielä!

Hmmpph! Kyllä sitä nyt jaksetaan tästäkin sitten taas...Pääasia kai, että jollakin on ollut hauskaa....Minä ainakin otan pienet torkut ja sitten pari juustokarkkia. Hykerryttävää lauantai-iltaa Sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti