Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

4. helmikuuta 2017

Perhepalaveri

Harrastetaanko teidän perheissä perhepalavereita?

PERHEPALAVERI- muistio.

Läsnä: Luna (Rouva), Sura (tytär), Leo (isä) ja Hermann (uusi poikaystävä)

Minä aina välillä kutsun perheen koolle. Tässä toimin puheenjohtajana ja Rouva ja Tytär kuuntelevat. Toimintaa tehostaakseni käytän tuota pinkkiä huiskaa. Kröhöm..Meidän perheessähän minä olen perheen pää. Isän kuuluu olla turvallinen johtohahmo, joka pitää langat käsissään. Rouva sitten myötäilee minua ja tämä teini- ikäinen tyttäreni tekee mitä haluaa. Ainakin melkein. Olipa kyseessä sitten uusi poikaystävä, kotiintuloajat tai ihan käyttäytymissäännöt.



No nyt tuo tyttären uusi poikaystävä haluaa tulla kuvaan mukaan. Tuollainen honkkeli kollinroikale, hoh hoh. Minä kyllä pidän huiskastani kiinni, sitä ei ota kukaan muu! Ja minä olen sitä mieltä että kaikki alle 10 kiloiset maine coonit punnitaan NEUVOLASSA.



No niin, perhepalaveri on saatu päätökseen. Olen todella tyytyväinen sovittuihin päätöksiin. 
- Jokainen syö omalta ruokakupiltaan ja ruokalautasten koot menevät henkilökohtaisen koon mukaan, joten minulla on isoin lasilautanen. 
- Rouva on ollut toipilaana, joten hänen ei tarvitse osallistua nyt kodin töihin, vaan hänelle on etuoikeutettuna lintujen katselupaikat sekä meidän ylin valvontatasanne. 
- Teiniprinsessan kanssa kävimme läpi yleiset käyttäymissäännöt. 
- Ei rietastelua äidin ja isän silmien edessä, ei silmille hyppimistä ja ei painikutsua ELLEI OLE IHAN VARMA ja pientä itsehillinnän harjoittelua suhteessa ruokailuihin ja leikkitilanteisiin. Ahmiminen on ruma tapa ja toisaalta pitää antaa toisillekin leikkiä huiskan kanssa eikä ajatella vain että minä minä minä. No, kyllä Tytär tämän vielä oppii. Pikkuhiljaa. 
- ja EI, hän EI LEIKKAUTA IROKEESIA vaikka näyttelytauolla onkin. Olemme sen verran konservatiivisia että maine coonin pitää näyttää maine coonilta kävi näyttelyissä tai ei....
- Uusi poikaystävä on kasvavassa iässä joten hänen pitää sopeutua suomalaisiin ruokiin, tapoihin ja kulttuuriin. Hienoa että olemme saaneet hänet tänne Suomeen, sillä Suomi täyttää tänä vuonna 100 vuotta! Tapoihimme kuuluu mm: me syömme kun meille tarjotaan, me juomme aina kun on jano ja me käymme pesulla säännöllisesti ja meillä myös siivotaan säännöllisesti. Imuri on paras ystävä. Tähän on vain totuttava.


Voi, on minulla vaan aika söpö perhe ja olen kiitollinen kun saan olla näin mainiossa porukassa perheen pää. Olenhan vanhin, viisain ja kokenein. Yksinkertaisesti: OLEN PARAS! Lempinimeni some- maailmassa on Donald Trump.

Terveisin Leo- Isä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti