Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

10. elokuuta 2016

Rakkauden puutarha

Aloha!

Olenko kertonut teille, että minulla on mökillä oma rakkauden puutarha! Eikö olekin hieno? Sitä hoidetaan kaikella rakkaudella. Pinkissä ämpärissä on lähestulkoon vaaleanpunaista vettä, jota ripottelemme pinkillä kastelukannulla ihanien kesäisten kukkasten päälle. Kaikki ovat sävy sävyyn. Myös minä.



Tälläisessa puutarhassa ei voi tulla kuin hyväntuuliseksi ja onnelliseksi. Katsokaa nyt minunkin ilmeitäni. Minä hymyilen ja nautin elämästä! Vanhat emalikattilat taustalla kertovat siitä, että rakkaus koskaan ei katso ikää. Ikä on vain numeroita! Kai te muistatte sen; vanhat ja nuoret?

Minä olen jo aikuinen ja olen suurimmat hurvitteluni hurvitellut. Niinpä minä voin hoitaa tätä rakkauden puutarhaani kaikella kissaelämänkokemuksella, jota minulle on kuudessa vuodessa kertynyt.

RAKASTAKAA TOISIANNE!

Kaikella Rakkaudella, 
Sinun Leosi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti