Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

4. lokakuuta 2015

Kun Leo tapasi Fannin

Syyskuun viimeisenä päivänä sain kuulla ilouutisen, että kesäheilani Fanni on synnyttänyt kuusi pentua maailmaan. Kuusi! Se on kuulkaas minun ennätykseni penturintamalla. Kaikki oli kuulemma sujunut oikein hyvin ja Fanni on esimerkillinen äiti. Mutta tsot tsot, älkää nyt innostuko. Nämä olivat myös viimeiset pentuni maailmalle. Viimeiset. Uusia treffikutsuja ei oteta enää vastaan :-D Statukseni on nyt Setämies.

Mutta takaisin Fanniin. Tämän salaperäisen Godfather`s Francinen eli Fannin tapasin ensimmäisen kerran Tampereella. Minä luulin aluksi, että minua viedään kissanäyttelyyn, mutta kas kummaa, vaihdoin autoa ja jouduinkin pienen vauvan kanssa takapenkille ja niin minua vietiin suoraan hääsviittiin. Siellä minua odotti Fanni! Hän olikin varsin mukava neiti ja ystävystyimme melko nopeasti. Hän on yhtä tyylikäs kuin nimensäkin.
Godfather`s Francine aka Fanni. Kuva: Pirjo Laurila.
Nukuimme vierekkäin, söimme ruokaa samasta kupista ja leikimme yhdessä vesileikkejä. ( Meitä kun yritettiin myös viihdyttää hääseremonioiden aikaan. ) Melkein viikon minä siellä neitiä viihdytin, mutta mitään sen suurempaa emme saaneet aikaan. Kyllä se on kattokaas niin, että jos minun pitää valita tuoretta sydäntä kuppiin tarjoiltuna ja hemaiseva neito, niin kyllä minä jo tässä iässä valitsen sen sydämen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Ja he näköjään tiesivät, että sydän on myös lempiruokaani. Kesällä Fanni aloitti juoksun uudestaan. Hän taisi rakastua!! Halusi tavata meikäläisen uudestaan!

Tässä tapauksessa toinen kerta toden sanoo. Nimittäin kesällä sitten olin kaikessa rauhassa mökilläni lomailemassa ja olin karistanut kaikki naisasiat mielestäni. Söin päästäisiä aamupalaksi, nypin havunneulasia turkistani ja varpaanväleissäni kasvoi sammalta. Aloin muistuttamaan Metsän Peikkoa teroittaessani kynsiä kallioon. Sitten soi puhelin. Oli lauantai- ilta ja Fanni kaipasi minua. Hän oli muuttanut Poriin ja eihän täältä meidän mökiltä ollut sinne pitkä matka. Minua vähän nolotti ne kaikki sammaleet ja risut ja männynkävyt, mutta palvelijani kampasi suurimmat pois ja niin minua lähdettiin viemään sateisena lauantai-iltana treffeille. Siellä tämä tyylikäs leidi minua odotteli ja niin mökkilomani keskeytyi muutamaksi päiväksi. Seuraavalla viikolla minut palautettiin samaan paikkaan kaikkeni antaneena .
Leo lähdössä häihin kotoisasti mökiltä.  Morsiamelle on jo kimppukin valmiina.
Näin siis saivat alkunsa nämä kuusi suloista naperoa. Syksyn lapset ovat syntyneet. Kaikkea hyvää heille ja esimerkilliselle Fanni- äidille <3

Toivoo Leo- iskä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti