Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

14. elokuuta 2013

Eläinten suojelua ja kissanpentuja



Niinpä, mitenkäs kaikki oikein alkoikaan...Löysin tiedostoistani KIRJEEN tai oikeammin sähköpostin, minkä lähetin Vuorensinen kissalaan Miralle yli kolme vuotta sitten. Käytän tässä periaatteen vuoksi nimimerkkiä ;-)

Muistan, miten aikaa vievää mutta samalla myös perin mielenkiintoista oli coonin "metsästäminen". Värienkin kanssa oli vähän niin ja näin...vaihtoehtoja kun on niin monia ja kaikki yhtä ihania! Yritä siinä sitten päättää... 

Joku kuitenkin sai minut ottamaan yhteyttä pienten punaisten kääpiöiden kasvattajaan...

"Hei Mira!



Onnitteluni punaisesta pentueesta. :-)



Olen xxx- vuotias nainen xxxx seudulta ja olen jonkin aikaa seuraillut coonien nettisivuja etsien itselleni sopivaa pentua. Haen itselleni isokokoista urosta, jonka kanssa voisin mennä näyttelyynkin. Olen vain huomannut, että vain ”nopeat elävät” elikäs pentuja on kyllä syntynyt, mutta ne ovat myös hyvinkin varattuja.



Eli tosiaan isoa punaista poikaa tässä ollaan etsimässä. Asun kerrostalossa ja kesäisin vietän aikaani paljon maaseudulla. Kotona mulla on koiranrontti hovawart rodultaan, rauhallinen tapaus. Pennun pitäisi siis totutella tämmöiseen perhe- elämään. Olen ajatellut nimenomaan sitä näyttelyä yhtenä uutena harrastuksena; aikaisempaa näyttelykokemusta mulla ei ole, mitä nyt joskus turistina siellä dallaillut. Myös coonit on rotuna uusi tuttavuus; olen ollut yli 10 vuotta ihastunut persialaisiin, mutta nyt halajan jotain toisenlaista. :-)



Huomasin että olet myös eläinsuojeluihminen. Eläinsuojeluasiat ovat myös omaa sydäntäni lähellä ja olen eläinsuojelukummina SEY:lle. Ajattelin jopa jossain vaiheessa, jospa antaisinkin kodin jollekin kodittomalle kissalle, mutta ehkä tässä elämäntilanteessa se on vähän liian haasteellista; nehän ovat usein aikuisia kissoja ja vaativat hyvin pitkäjännitteistä tutustumista...mulla kun on kotona tosiaan jo koira ja sitten ne NÄYTTELYT!!! Eli cooniin olen päätynyt :-) Ja mielestäni terhakka pentu on helpompi tutustuttaa uuteen perheeseen kuin kovia kokenut aikuinen kissa.



Minkäluonteisia pentueen vanhemmat ovat? Ainakin kuvista päätellen todella ihanan näköisiä :-) Onko pentueesta jo tehty paljon kyselyjä? Olisikohan siellä minulle jokin ponteva poika?



Mukavaa viikonloppua Sinulle ja kissoillesi :-)



terv. ""Lady In Black""

Vähäsen tämän sähköpostin jälkeen Mira sitten soitti minulle ja siitä se sitten lähti :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti