Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

31. heinäkuuta 2016

Jos se voisi olla totta...

...eikä unta pettävää...

Olenkin kertonut teille jo, että vietämme kesälomaa ja se tarkoittaa myös sitä, että olemme näyttelytauolla. Palvelijani tässä pohti, että onkohan tauko ollut NYT riittävän pitkä, sillä viime yönä hän näki unta kissanäyttelystä. Apua! Ei kai minua nähnyt areenalla? Oliko se etiäinen? No ei.

"Olin kissanäyttelyssä ja istuin penkillä pitkien häkkirivien välissä. Oma paikkani oli selkäni takana ja olin sisustanut sen valmiiksi, mutta minulla ei ollut mitään käsitystä siitä, olinko ilmoittanut kissan sinne vai en. Yritin etsiä tietoja epätoivoisesti näyttelyluettelosta, mutta näyttelyluettelo koostui pienistä erivärisistä lappusista, johon oli käsin kirjoitettu kissojen nimiä ja omistajia. En löytänyt omia tietojani mistään. Menin omalle paikalleni istumaan ja näytteilleasettajille oli annettu ilmaiseksi naamiaisrekvisiittaa häkkien päälle. Huomasin että vanha työkaverini on häkeillä ja selvisi että hän on myös näytteilleasettaja. ( Hän ei ole mitenkään päin kissaihminen ) Tämä ex- työkaverini otti minun häkkirekvisiittaa ilman lupaani, stetsonin, merimiesviitan ja jotain muuta vastavaa ja uni päättyi armottomaan kissatappeluun."

Huh huh, oletteko tuollaista kuulleet? Ei päätä ei häntää. Kyllä tässä tarttee nyt joku ilmo johonkin lähettää, eikös?

Terkuin Leo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti