Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

5. joulukuuta 2015

Suomen pystykorva

Kyllä sitä tuolla maailmalla kaikkea kuulee. Olimme Turun näyttelyssä viime viikonloppuna ja Minä olin turvallisesti palvelijani kainalossa. Minua näytettiin nimittäin yleisölle, miten iso olenkaan! Eräs katsoja totesi minut nähtyään: Sehän on kuin Suomen pystykorva!

-Anteeksi mikä? Suomen pystykorva? Minä tuhahdin ja halusin takaisin häkkiin, mutta palvelijani hymyili leveästi.

Katsokaa nyt: Suomen pystykorva pellolla:


Minä pellolla:





Pystykorva metsässä:

Minä metsässä:

Joo, ei mulla sitten muuta. Punaisia ollaan molemmat <3 :-D

2 kommenttia:

  1. Olet paljon persoonallisemman näköinen, vaikka on tuollainen nuori pystykorvakin ihan nätti, mutta se on KOIRA. Kissa on aina kissa, eikö joo!

    VastaaPoista