Valokuvien ja tekstien kopioiminen ilman lupaa on kielletty.

16. marraskuuta 2018

Kill Bill vol. 1 kokonaiset kuusi viikkoa!

Ta daa...sen lisäksi että näillä nassikoilla on NYT ihan oikeat rekisteripaperit, niin eilen tuli ikää tasan kuusi viikkoa!

Ja tässä tietenkin uusimmat valokuvat!

SOFIE FATALE
Totinen Torvensoittaja.

En kyllään millään malttaisi olla nyt tässä...poseeraamassa....

Hoh hoijaa, saaks mennä jo???

ELLE DRIVER
Onkos nää korvat näin hyvin nyt?

Vai onko näin parempi???

HATTORI HANZO
MINÄ olen pentueen ISOIN!

 Olen Hattori Hanzo.
Kylläpäs minä näytän ylväältä!

GOODNIGHT MOON
Olen hopeaakin hopeisempi tabby.

Enkös näytäkin hyvältä?



BEATRIX KIDDO
Tuleekohan minusta äitini kopio? Saattaapi olla!


Tämä sininen väri on kyllä jännä. Tässä kuvassa olen nimittäin ihan erilainen kuin tuossa ylemmässä...


Värini on siis siniticked ja olen kaunis kuin mikä!

O-REN ISHII
Minä olen pentueen pienin, vaikka kuvasta ei ehkä uskoisi?

Värini on ihana hopeaticked.

Olen aika mainio kaveri kaikin puolin!


 VERNITA GREEN

No niin, tässä minä olen, otetaas nyt se kuva!

Smaaaail!!!

Nyt kuule alkais jo riittämään tämä touhu...
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti